Servicecenter
Servicecenter finns i glasgången vid vår huvudentré. Här kan du få personlig hjälp med frågor som rör dina studier. Har du däremot IT-frågor ska du kontakta IT-supporten via helpdesk.
Öppettider i Servicecenter
Servicecenter är stängt för besök till den 6 juni på grund av rådande pandemirestriktioner. Vill du komma i kontakt med Servicecenter kan du höra av dig via telefon eller mejl.
- Telefon: 035-16 71 00. Växeln är öppen måndag–fredag kl. 8–16.
- Mejl: servicecenter@hh.se
Rättade tentor och intyg skickas via mejl
Om du vill ha din tenta skannad eller behöver ett intyg kan du mejla servicecenter@hh.se. Skriv med ditt namn, personnummer och vilken tenta/intyg det gäller.
Observera att du kan få en tenta skickad till dig tidigast tre dagar efter att resultatet har kommit in i Studentladok. Kolla först om din tenta finns hos Servicecenter via länken nedan.
Tentor som finns att hämta
I Servicecenter svarar vi på alla möjliga frågor om utbildningsutbudet, intyg, antagning, examen, studievägledning, högskoleprov, hur du hittar till olika lokaler med mera. Här finns även en shop där du kan köpa Högskolans profilprodukter.
Har du frågor som rör undervisningen kan du kontakta din lärare direkt.
