Servicecenter
Servicecenter finns i glasgången vid vår huvudentré. Här kan du få personlig hjälp med frågor som rör dina studier. Har du däremot IT-frågor ska du kontakta IT-supporten via helpdesk.
Öppettider i Servicecenter
- Måndag–fredag: kl. 8.00–16.00
Vill du komma i kontakt med Servicecenter kan du höra av dig via mejl eller telefon.
Mejl: servicecenter@hh.se
Telefon: 035-16 71 00
Avvikande öppettider
- 23 december: öppet kl. 8–12
- 27 och 30 december samt 2 och 3 januari:
- Servicecenter öppet kl. 9–14
- Växeln öppen: kl. 8–15
Hämta tentor i Servicecenter
När du vill få ut en rättad tenta eller hemuppgift kan du hämta den i Servicecenter tidigast tre dagar efter att du har fått in resultatet i Ladok för studenter. Dubbelkolla först så att din tenta finns hos Servicecenter innan du går dit för att hämta den.
I Servicecenter svarar vi på alla möjliga frågor om utbildningsutbudet, intyg, antagning, examen, studievägledning, högskoleprov, hur du hittar till olika lokaler med mera. Här finns även en shop där du kan köpa Högskolans profilprodukter.
Har du frågor som rör undervisningen kan du kontakta din lärare direkt.