Sök

IT-support

Du kan få IT-support via Helpdesk, Högskolans digitala supporttjänst för studenter och personal. I Helpdesk kan du själv anmäla IT-ärenden som du behöver hjälp med.

IT-support via Helpdesk

Om du behöver stöd i IT-frågor anmäler du ett ärende i Helpdesk eller skickar ett mejl till helpdesk@hh.se där du beskriver vad du behöver hjälp med.

Du kan logga in i Helpdesk med inloggningsuppgifterna till ditt studentkonto. I Helpdesk kan du utöver att anmäla IT-ärenden även själv ändra lösenord till konton som du som student har i Högskolans system och programvaror.

Logga in i Helpdesk här

Du kan logga in i Helpdesk via inloggningsknappen nedan.

Självbetjäning

Driftstörningar

När något av Högskolans IT-system eller program tillfälligt inte fungerar som det ska kan du läsa om driftstörningarna nedan, hålla dig uppdaterad kring när problemen förväntas bli lösta samt se när ett ärende är avslutat. Här nedan ser du de senaste driftstörningarna.

Aktuellt
2024-04-24 07:30
KLART - Driftstörning Primula
Det går inte att logga in i lönesystemet Primula för tillfället, leverantören jobbar på att lösa problemet.

Stäng
2024-04-08 12:18
KLART! Tillfällig driftstörning nätverkstillgång
Vi arbetar på att felsöka och åtgärda problemet

Stäng
2024-03-26 07:52
KLART! - Problem med Eduroam (WiFi)
Just nu driftstörning på Eduroam. Felsökning pågår.

Stäng
2024-03-22 08:41
KLART! - Problem med mobiltelefoni
Aktuella större driftstörningar Beskrivning Just nu har vi problem i vårat mobilnät vilket innebär att det kan vara problem att ringa och ta emot samtal. Vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan. Rapporterat Fredagen den 22 mars, 06:14 Förväntas löst Fredagen den 22 mars, 13:30 Status Arbete pågår Störning Problem att ringa och ta emot samtal

Stäng
2023-12-15 16:13
KLART! - BOX All Systems Operational
https://status.box.com/ Update - All Box Services should now be restored. We are continuing to monitor for any additional impact. Dec 15, 2023 - 12:06 PST Update - We are continuing to monitor for any additional impact. Dec 15, 2023 - 11:02 PST Update - Box Services continue to show rapid improvement, but users may experience some latency as services continue to restore back to full functionality. We are continuing to monitor for any additional impact. Dec 15, 2023 - 10:25 PST Monitoring - Our team has taken steps to remediate this issue and seeing improvement across all Box Services. We are continuing to monitor for any additional impact as services return back to full functionality. Dec 15, 2023 - 09:48 PST Identified - We have identified the underlying cause of this issue and our teams continue to work towards a full restoration of services as soon as possible. We will provide additional updates as they become available. Dec 15, 2023 - 09:27 PST Update - Service restoration efforts are still ongoing. We will provide additional information as it becomes available. Dec 15, 2023 - 09:07 PST Update - We are continuing to investigate this issue. Box services remain completely inaccessible, but our teams are actively working to get services restored as soon as possible. We will provide additional information as it becomes available. Dec 15, 2023 - 08:36 PST Update - Our team is continuing to investigate and have confirmed this issue is impacting all Box Services. Users attempting to use Box may see errors, timeouts, but for the most part services will be completely inaccessible. We will provide additional information as it becomes available. Dec 15, 2023 - 07:31 PST Update - We are continuing to investigate this issue. Dec 15, 2023 - 07:14 PST Investigating - Our team is investigating an issue with Logins, Uploads, Downloads, All Files page, API calls. Users attempting to use these services may see errors or timeouts. We will provide additional information as it becomes available. Dec 15, 2023 - 06:38 PST

Stäng

uppdaterad

Kontakt

Dela

Kontakt