Den här sidan är utskriven från Högskolan i Halmstads webbplats (www.hh.se). Texten uppdaterades senast den 2018-04-04. Besök webbplatsen om du vill vara säker på att läsa den senaste versionen.

Helpdesk

Helpdesk är en tjänst som riktar sig till studenter och personal vid Högskolan i Halmstad. Där kan du få hjälp med viss teknisk support och frågor som rör administrationen av dina studier.

Självbetjänande helpdesk

Via Högskolans självbetjänande helpdesk kan du t.ex. anmäla ärenden till Utbildningsstöd, Campusservice, IT-avdelningen, Biblioteket eller Kommunikation och byta dina lösenord.

Är du anställd kan du också t.ex. skriva ut klasslistor och uppdatera dina uppgifter i personaldatabasen.

Bemannad helpdesk

Studenter kan utnyttja Servicecenter som finns vid Högskolans huvudentré vid Trade Center för att få personlig hjälp. Vid frågor om särskilda program som används i undervisningen, kontakta din lärare.

Självbetjäning
Aktuellt
2018-04-13 08:27
KLART - Problem med utskrifter för personal
Fel i en tjänst påverkade alla skrivare som inte är anslutna till systemet Uniflow. Felet är nu avhjälpt, är det fortsatta problem med utskrifter prova att starta om datorn.

Stäng
2018-03-27 14:30
KLART - Problem med wifi (Eduroam)
Problemen med Eduroam skall nu vara lösta.

Stäng
2018-03-16 08:13
KLART - fungerar igen Utskrifter för personal var ur drift
Åtgärdat Problem med servern som vi tittar på just nu

Stäng
2018-02-11 23:00
Insidan och www.hh.se stängda för systemunderhåll.
Söndagen den 11/2 mellan 23:00-01:00 kommer Insidan och www.hh.se vara stängda för systemunderhåll.

Stäng
2018-01-10 15:53
Blackboard - Hastighet före skönhet
Som ni ser har vi nu ett tillfälligt enklare grafiskt tema i Blackboard. Men hastigheten ska nu vara återställd. Jag ber om tålamod för det, relativt, tråkiga utseendet men det är tillfälligt och Högskolans grafiska profil kommer vara tillbaka inom kort. Johan Lindström System Admin

Stäng
Sidan uppdaterad 2018-04-04